Διδάσκοντας STEM με ψηφιακά εργαλεία
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να προσφέρει στους εκπαιδευτικούς τις απαραίτητες δεξιότητες για να παραδώσει την εκπαίδευση μίσχων με έναν ελκυστικό και να εμπλέξει τρόπο στην κατηγορία. Το μάθημα θα παρέχει στους εκπαιδευτικούς συγκεκριμένες ιδέες και πόρους στη διδασκαλία του προγραμματισμού και των υπολογιστικών δεξιοτήτων σκέψης. Θα λάβουν επίσης εκπαίδευση σε μεθόδους μάθησης, όπως η μέθοδος με βάση το σχέδιο ή έρευνα με βάση τη μέθοδο, προκειμένου να διερευνήσει τρόπους για να παρακινήσει και να ενθαρρύνουν τους μαθητές. Μετά το τέλος αυτού του μαθήματος, θα κατανοήσουν καλύτερα την έννοια και τα πιθανά οφέλη της εκπαίδευσης STEM και θα έχουν βελτιώσει τις δεξιότητες και τις ικανότητες που απαιτούνται για να μεταβιβάσουν αυτή τη γνώση στους μαθητές τους.
Κύρια θέματα
- Εισαγωγή στο πεδίο μίσχων μαζί με τις έννοιες, τις θεωρίες, τις πρακτικές εφαρμογές, και τη σταδιοδρομία μίσχων.
- Μάθηση βασισμένη στο έργο
- Έρευνα βασισμένη μάθηση
- Διδασκαλία προγραμματισμού και υπολογιστικής σκέψης δεξιότητες
- Προγραμματισμός με μπλοκ
- Εισαγωγή στη ρομποτική
- Εισαγωγή στο Arduino
- Εισαγωγή βασικών υλικών για ρομποτική
- Προγραμματισμός ρομπότ
- Δείγμα ανάπτυξης έργου
- Παρουσιάσεις και αξιολόγηση
Μεθοδολογία
Η μεθοδολογία που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για την εισαγωγή των συμμετεχόντων στην εκπαίδευση STEM θα προσπαθήσει να τονώσει την ενεργό συμμετοχή και να οικοδομήσει ένα ποικιλόμορφο και ενθαρρυντικό περιβάλλον για τον προβληματισμό, την εργασία και τη μάθηση. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει διαλέξεις, παρουσιάσεις, ομαδική εργασία, διαδικτυακές πηγές, έργα που βασίζονται στο έργο, πρακτικό εργαστήριο, αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση του ομίλου.
Ομάδες-στόχοι
Το μάθημα αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ΤΠΕ που θέλουν να παρέχουν εκπαίδευση στην εκπαίδευση STEM και σε άλλους εκπαιδευτικούς που θα ήθελαν να συνδέσουν το θέμα τους με την τεχνολογία.